În ultimii ani, am observat o creștere semnificativă a vânzărilor online de diverse bunuri și servicii. Situația rezultată a determinat mulți comercianți de afaceri mici și mijlocii să-și închidă magazinele fizice și să investească în poziționarea lor în spațiul online.
În fiecare zi, tot mai multe mărci întră pe piață, companiile încep să lupte pentru atenția publicului țintă, iar consumatorii au mai multe opțiuni în comparație cu perioada dinaintea pandemiei.
De ce este importantă publicitatea pentru afacerea dvs.?
Sunt mii de reclame pe zi, ceea ce înseamnă că este în totalitate posibil că anunțurile dvs. de marcă să ajungă la o audiență foarte mare, prezentând în același timp punctele de vânzare unice ale produselor sau afacerii dvs. în doar câteva minute sau chiar secunde.
Nu contează dacă promovezi un startup sau compania la care lucrezi de ani de zile, pur și simplu nu se poate nega că publicitatea a devenit un aspect esențial al oricărei afaceri. Publicitatea poate avea mult mai multe beneficii decât credeți.
Cum vă influențează publicitatea afacerea și vă ajută să vă atingeți obiectivele organizaționale?
Iată câteva avantaje principale ale reclamei:
o Ajungeți la un public și mai mare de potențiali clienți/utilizatori
Fie prin intermediul internetului, prin intermediul reclamelor tipărite, la televiziune, aceste reclame pe care le vedeți sunt eforturi depuse de companii pentru a-și crește gradul de conștientizare a mărcii și, de asemenea, pentru a atrage consumatorii să-i achiziționeze bunurile și serviciile. Deoarece publicitatea permite companiilor să ajungă la un public larg, mai mulți consumatori pot descoperi produsele și serviciile oferite de compania dvs., înțelegând în același timp caracteristicile lor cheie în câteva minute sau chiar secunde.
Dorințele și nevoile consumatorilor sunt în continuă schimbare, iar promovarea unei afaceri poate crește gradul de conștientizare a mărcii și poate chiar dezvălui un public potențial într-o singură zi.
Aveți încredere în programul de afiliere noialegem.ro, poziționându-vă brandul și sporindu-vă vânzările.
o Pătrundeți un nou segment de piață
În calitate de start-up sau de afacere nouă, vă puteți baza chiar și doar pe publicitate pentru a crește gradul de conștientizare și a ajunge la publicul țintă. Pe lângă faptul că este de mare importanță pentru multe afaceri noi, publicitatea ajută și companiile care sunt în afaceri de ani de zile să atingă un nou segment de piață în care nu au reușit să pătrundă până acum.
Majoritatea oamenilor nu reacționează emoțional și înainte de a face o achiziție, fac cercetări despre aceasta, compară prețuri și condiții. Scopul principal al reclamei în aceasta etapă nu este acela de a face o vânzare, ci mai degrabă de a conștientiza despre produsele pe care le puteți furniza pentru a satisface în mod adecvat nevoile clientului.
o Distribuiți informațîi despre marca, produsul, serviciul oferit…
În zilele noastre, atunci când vă gândiți să lansați un nou produs, o promovare viitoare sau să creșteți gradul de conștientizare a produselor sau serviciilor pe care compania dumneavoastră le oferă utilizatorului final, este imperativ să îi faceți publicitate.
Publicitatea nu este doar cea mai rapidă modalitate de a transmite cu acuratețe informațîi despre un produs către client, dar permite și companiei dvs. să aibă control asupra metodelor de distribuție, care sunt clasificate în mai multe categorii – media plătită, media- proprietate și media proprie. Este, de asemenea, singurul mediu în care companiile au control complet asupra momentului în care doresc să-și transmită mesajul la momentul potrivit.
Publicitatea permite proprietarilor de companii să aleagă și să controleze modalitățile în care vor prezenta un anumit produs sau serviciu publicului, deoarece o reclamă televizată poate fi potrivită pentru prezentarea unui produs și nu pentru altul.
Companiile de publicitate sunt întotdeauna cu un pas înaintea companiilor necunoscute. Poate ai prefera să cumperi o marcă de detergent de rufe pe care ai auzit-o și ai văzut reclamă decât una care nu îți vorbește. Publicitatea este importantă deoarece permite companiilor să prezinte punctele de vânzare unice ale produselor și serviciilor lor în câteva secunde. Publicitatea permite unei mărci să se poziționeze în mintea consumatorilor țintă, asociindu-și, în același timp, marca cu o anumită idee sau categorie de care consumatorii își vor aminti.
În general, ideea reclamelor lansate de o anumită companie este de a-i invita pe consumatorii săi țintă să facă o comparație între marca lor și concurențîi, să le evidențieze avantajele și beneficiile, să-i afecteze la nivel emoțional astfel încât să facă un raport informat. decizie de a cumpăra.
o Crește vânzările și valoarea de piață a mărcii
Marketingul, în special publicitatea, este despre valori. În această lume zgomotoasă și plină de culoare, trebuie să-i facem pe oameni să-și amintească de noi, să ne asocieze cu ceva. În calitate de proprietari de afaceri, mesajul nostru trebuie să fie clar și specific. Publicitatea oferă cu siguranță oricărei afaceri șansa de a transmite un mesaj despre modul în care își dorește ca oamenii să-i perceapă marca. O imagine bună este creată atunci când o afacere îi convinge pe oameni să răspândească cuvântul pozitiv, deoarece construiește încredere în jurul mărcii și crește încrederea consumatorilor în acesta.
o Creează dorință în clienți și îi păstrează pe termen lung
Chiar aveți nevoie de cel mai recent produs de pe piață? Sau este doar o capcană întinsă de companii în spatele acelor reclame pe care le-ați întâlnit înainte de a cumpăra produsul?
Companiile care fac reclamă sunt inteligente și folosesc atracția emoțională și povestirea în reclamele lor pentru a stârni dorința, pentru a evoca o anumită emoție în consumator care îi face să simtă nevoia de a cumpăra.
Este bine ca o afacere să poată spune povești legate de produsul sau serviciul său pentru a atrage consumatorul să-l cumpere. Potrivit unui studiu dacă rata de reținere a clienților unei companii crește cu 5%, profiturile vor crește, de asemenea, cu 25% până la 90%.
Pentru a crește ratele de reținere a clienților, o companie trebuie mai întâi să se asigure că marca sa este în vârful gradului de conștientizare a consumatorilor. Reclamele ar fi o modalitate excelentă de a reaminti în mod constant consumatorilor motivul pentru care au ales marca în primul rând. De asemenea, companiile pot folosi publicitatea pentru a vinde încrucișat celelalte produse și servicii oferite de compania lor, deoarece acest lucru le-ar oferi consumatorilor un sentiment de familiaritate atunci când doresc să cumpere un nou produs sau serviciu.
Prin urmare, folosirea publicității pentru a reangaja clienții le-ar insufla loialitatea față de brand și, la rândul său, ar crește ratele de retenție a clienților și valoarea produsului.